top of page

Thailand - 2026

Offentlig·12 Medlemmer

Hej allesammen :)

Tak for interessen i at rejse med Vores Rejsebureau!

Jeg er glad for at i alle sammen vil afsted til Thailand igen og for at i har været så tålmodige ift. indhold og rejseplan.

Jeg tænker, at vi nu er ved at have bedre overblik over hvem af os der er heldige at kunne tage med.

Jeg har reserveret en stor håndfuld billetter fra Amsterdam til Bangkok og har mulighed for at tilknytte de sidste segmenter fra Jylland eller Sjælland, alt efter hvor mange der rejser fra hver lufthavn.

MEN...

Jeg kunne godt bruge en opdateret oversigt over præcist hvor mange vi er ved at være og hvorvidt man ønsker "Grundpakken" som beskrevet her, eller fx. tidligere eller senere afgang.

Pt. ved jeg at Kasper/Birgitte med yngste børn ønsker "Grundpakken", men med en ekstra uge efter Ranong på øen Koh Phayam.

Lars/Eva ønsker "Grundpakken" for hvor mange? Og er der nogle der skal med på dele af turen?

Rasmus/Pernille ønsker "Grundpakken"?

Morten/Amanda ønsker?

Petrine/Niels ønsker?

Viktor/Vigge ønsker?

Elisabeth?

Osv.

I må meget gerne indikere hvilke der skal afsted, fra hver gruppe.

Så får jeg det hele sammensat og prissat, med en faktura til hvert hold.

Herfra, finder i nok ud af hvad der skal gøres ved faktura og betaling, men indtil videre har Birgitte indbetalt depositum der foreløbigt dækker vores samlede reservation.

Både fly og hoteller vil stille og roligt gerne se en samlet reservartion, så hvis i sender dette i løbet af oktober, vil jeg færdiggøre resten inkl. pris, så vi kan få rejsen betalt og booket. Herefter, er der ikke helt så meget frirum til ændringer.

I er MEGET velkomne til at komme med ønsker og andet herinde også og i er til hver en tid velkomne til at give mig et kald på 77357777 hvis der er noget der giver bedre mening at vende per tlf.

Jeg har fulde navne mm. på jer alle, så hvis i blot bekræfter ønsker og datoer med fornavne, fikser jeg resten.

Beskeden her er skrevet fra Ranong med Laurits og Emil. Vi glæder os meget til at se jer hernede og håber at få så mange som muligt med! :)

Kh,

41 visninger
Birgitte Konge Lund
Birgitte Konge Lund
26 de out. de 2025

Flot arbejde! Vi glæder os helt vildt meget til det hele!😃

bottom of page